Kepada pengunjung-pengunjung blog yang budiman, pihak sekolah ingin merakamkan ucapan selamat datang dan terimakasih di atas kesudian saudara-saudara dan saudari-saudari yang telah sudi meluangkan masa berkunjung ke laman blog rasmi sekolah ini......We would like to take a moment to welcome all the visitors to our school's official blog. Thanks for spending your precious time with us.

SEARCH

Google
 

Friday 13 March 2009

CCleaner....software percuma untuk merawat komputer anda.

Rasanya inilah di antara freeware terbaik yang pernah saya gunakan. Disk clean up dapat dilakukan dengan begitu terperinci dan lebih efficient. Anda boleh klik pada gambar-gambar di bawah untuk besarkan imej.


Proses install ataupun uninstall programmes/games akan

memberikan kesan yang teruk kepada sistem registry komputer kita sekiranya ia kerap dilakukan. CCleaner juga dapat membaiki sistem registry yang berkecamuk ini hanya dengan satu klik saje. Sistem registry yang teruk adalah di antara faktor utama yang merosotkan performance sesebuah komputer.















kita juga dapat memantau sistem startup pada
kita juga dapat memantau sistem startup pada komputer dan menghentikan mana-mana programme yang tak diperlukan yang start bersama window menggunakan perisian ini. Cubalah menggunakan software ini...anda pasti dapat merasakan perbezaannya.

SILA KLIK IMEJ DI BAWAH UNTUK DOWNLOAD


Photobucket

No comments:

Post a Comment